Jalat ihan muussia.. ravasin kamujen kaa kapessa enkä ees ostanu sieltä ku hampparin ja pirtelön.. ei ois kyl ollu rahaakaa ku kaik synttäri rahat jo men.. Mitä ihmettä mä oikeen osti niillä seittemällä kympillä.. mä en enää ees meinaa muistaa mihin se kaikki meni... kolmekymppii tais mennä cd-soittimee ja viistoist euroo hupparii.. loput 25 euroo on täysin pimennossa.. ai nii se vitonen meni siihen.. ja ostinhan mä koulu tarvikkeitaki.. ja se jutska.. ja se yks ateria.. oho.. nyt ku tarkemmin miettii ni kylhän niitä löytyyki paljon kaikkee mihin mä oon tuhlannu.. Lahja korteista en kyllä oo vielä käyttäny yhtäkää...

Ainii ja huomen alkas se koulu.. Ääh.. meil vissii vaihtuu ryhmätki taas ku kaikil on erillaisii valintoja.. Mä kyl ihmettelen mun joitain valintoja.. Nyt kun näin myöhemmin aattelee ni ne ei ollu kauheen viisaita valintoja.

Taas mä selitän..