Vipii \o/ Joulukuu vihdoinkin!!

Huomenna on koulussa itsenäisyyspäiväjuhla. Siellä on näytelmä jossa on lahti 1905, 2005 ja 2105. Mäkin oon mukana.. Ei mulla kyllä oo kun yks rooli ja onneks niistä vaan toisessa pitää puhua ja sekin on vaan lause. Huomenna koulussa on muutenkin erillainen päivä kuin normaalisti olis.. Kouluun mennään ysiin ja sitten on pari tuntia jotain tuki oppilaiden tai kenen lie keksimää ohjelmaa.. Sitten jossain vaiheessa on ruokailu ja kahelta toista alkaa se juhla jossa me esitetään.. Jännittää hiukan.. Kummiskin kun mun pitää  "pyörtyä" siinä näytelmässä niin mä kaadan lavasteet tai kun mulla on se yks vuorosana (tai miten se nyt sanottaisiin) niin mä möläytän jotain ihan väärää.. Onneks sen juhan jälkeen koulu vissiin loppuu ja koulua on seuraavan kerran vasta keskiviikkona niin jos pahasti jotain möhlii niin se on toivottavasti jo keskiviikkoon mennessa unohdettu..

Pihalla on lunta nyt jo aika läjä.. Ulkona näyttää melkein kuin joltain satumaalta. Etenkin kun mä tulin koulusta parin kaverin kaa niin missään ei näkynyt paljon ketään, vain muutama ihminen ja siitä näkyi vain yksi auto varmaan ja lunta oli paljon kuin mitä. Niin harmitti eilen illalla (vai oliko se toissa päivänä? Ihan sama) ettei oo filmiä kameraan niin ei voinut ottaa kuvaa noista lumisista maisemista. Kännykällä kyllä vois ottaa muttei se oo sama asia.

Ai niin.. Sieltä tulis Big Brother finaaliki.. se on menny jo kyl n. tunnin..no ihan sama.. emmä jaksa mennä nyt kattomaan..

Hmm.. nyt toi sivu jämähti.. puuhh..

hmm.. Häsläänks mä taas vai luulenks mä vaan?