Samperi maanantaina joutuu taas kouluun. Mihin tää loma on taas huvennut? Ajattelin että saattaisin olla loman jälkeen taas vähän pirteämpi mutta taitaa olla päin vastoin. Väsymys taitaa olla pahempi päivä päivältä. Myönnän että nää mun nukkumaan meno ajat nyt on mitä on mutta vaikka ne onkin lähelle samallaisia kuin normaalisti niin silti mua väsyttää paljon enemmän vaikka aamuisin saakin nukkua pidempään.. Ehkä se johtuu siitä että mä taidan olla vähän enemmän koneella.. Tänäänkin olin johonkin kahteen asti aamusta asti ja nytki mä oon tainnu tässä kökkiä jo jotain ööh.. oiskos viistuntia ainaskin.. Plaah..

Mua kummastuttaa yks juttu.. Mutta todella järkevää mainita se täällä sillä mä en voi kertoa sitä.. Mä kaipaisin kipeästi erästä apuvälinettä.. Mutta tähän hätään sitä mä en tule ainaskaan saamaan..

Mulla on onkelmia..