Mua väsyttää.. Tekstailin eilen yhen tyypin kaa johonki kahteen asti.. Ja loppu yön nukuin joten kuten huonosti..

Kässässä tänään päätin yks kaks muuttaa suunnitelmia ja tehdä pitkän boleron sijasta semmosen jännän mekon tyylisen. Ja kaikkia kiinnostaa saamaristi.. Mua sattuu ranteeseen jostain syystä. Ehkä se tärähti eilen luistelemassa. Joka kerta kun nojaan oikean käteni varaan niin sattu ihan hirveesti ranteeseen. Sattuu melkein yhtä paljon kun noin viis-kuus vuotta sitte ku mulla olin viikon käsi murtunu ennen ku me tajuttiin että mun kannattais mennä käymään lääkärillä. Mutta se ero tässä on että mä voin kummiskin nostaa esimerkiks vesi lasin, sillä sillon se oli pieni mahdottomuus. Ois se kyllä aika haitallista jos multa murtuis oikee käsi sillä minä olen oikea kätinen joten koulussa tulisi ehkä ongelmia. Mun vasemmalla kädellä kirjotetut kirjaimet ja muut on aika moisia harakan  varpaita. Onhan ne kyllä muutenki..Pitäis varmaan keksiä jotain tekemistä...