Kaameet pakkaset. Aamulla oli vissiin jotain -23.5 ja mä meinasin jäätyä jääkalikaks. Moskovassa on kuulemma ollu jopa 35 astetta pakkasta. Niitten ei kuulemma tarvii mennä kouluun ennen ku siel on alle kakskyt astetta pakkasta. Mäki haluun semmosen pakkas rajan ettei päälle kahen kymmenen asteen pakkasilla tarvii mennä kouluun. Huomiseks on luvattu viellä viittä astetta kovempaa pakkasta... Plaah..

Tänää oli kerho.. Tehtiin eräänlaista taidetta. Nyt mun huone haisee ihan lakalta ku mä toin ne mun työt kotiin ja se yks oli semmonen etttä semmosella lakalla kiinnitettin sokeri paperiin. Osa niistä mun sokereista kyllä varis pois jo kotimatkalla.

Äikän läksytki pitäis vissiin jossain vaiheessa tehä.. Miksei koskaan voi olla läksytöntä päivää? Joo.. mullon taas tylsää.. Vois vaikka piirtää jotain.. hmm..