Pitäis keksiä huomiseks että mitä mä teen kässässä.. ja siitä pitäis piirtää luonnoskin. Valinnan vapaus lankatöissä on kummiskin niin laaja..

Ai niin.. Muutkin läksyt pitäis tehä. Matskan ja bilsan läksyt on ihan tekemättä vaikka niitä onkin luvassa. No kyllä ne vielä kerkee tehdä. Taitaa olla neljännen jakson totaalinen tylsistyminen.  Ja koulu on uskomattoman tylsää. Elämä on muutenkin tasaisen tylsää. vois tapahtua välillä jotain kivaa ja yllättävää..

Hmm.. tarvitsisin kynsisakset.. Pitää jossain vaiheessa hakea.  Elämäni on niin tylsää että tuommoisiakin menen jo kirjoittamaan.. no kai pitää koettaa olla iloinen siitä ettei asiat ole huonommin plaa plaa plaa tai jotain.. Mä en taida osata olla koskaan mihinkään itsessäni.  Terveys tiedon läksynä olisi keksittävänä hyviä puolia itsestään. En keksi yhtään.. Alan jo melkein toivomaan että me saataisiin ne samperin kirjat ja jotain tehtäviä sieltä vaikka tekstistä yms. Ne tehtävät tuntuu samperin hankalilta.  Toivotaan ettei kukaan halua lukea mun tekstejä siitä vihosta. Mutta ketä helvettiä mun asiat muka kiinnostais. Musta tuntuu että mä oon näkymätön koulussa joissain piireissä. Eräs kaverikin kerran sano ettei sen kuuleman mukaan kukaan puhu musta mitään. Kai siitä pitäisi olla iloinen sillä silloinhan ne luultavasti ei haukukkaan mua. Paitsi ehkä sillon kun kukaan ei ole paikalla. Mutta ehkä mä oon niin yleis hiljainen ja seiniin sulautuva ettei kukaan edes meinaa muistaa mun olemassa oloa. tai jotain. Koulussa tuntuu että tietyillä ihmisillä on hirveästi tuttuja meidän koulussa ja tunneilla. Mulla on vaan jokunen hyvä kaveri ja joitain hyvän päivän ohimennen tuttuja. Mutta ehkä laatu korvaa määrän. Toivoisin vain että olisin jonkun verran itsevarmempi ja sosiaalisempi. Asiasta kahdeksanteen toista. öö.. Ehdin jo unohtaa asian. Ois kova varmaan asua Orange Contryssä.. Siellä olisi lämmintä ja tälleen. Paitsi suomi on aina suomi. Rauhallinen ja omalla tavallaan ihana. Mutta totta kai ihminen haluaisi muuttaa johonkin lämpimään..