Plaah.. Eka koulupäivä noin puolentoista viikon loman jälkeen.  Mä en ollut saanut kokeen vikan sivun kirjotelmasta edes lisä pisteitä vaikka se olikin täydellisen epä täydellinen. x) Koko sivu täynnä tekstiä aikalailla ja punasia merkintöjä hurjasti.. x)

Mä oon nyt atk-tunneilla ja meille tuli uus opettaja kun edellinen jäi eläkkeelle. Toi uus opettaja on ihan ääliö.. Meijän pitää kirjottaa joku himputin haku lomake mutta koska koneet on kirja hyllyjen kahdella puolella niin tämän puolen oppilaitten kirjotukset ei oikein edisty sillä se opettaja selostaa vaan tuolla toisella puolella tällä hetkellä. Tai no kyllähän tää mun kirjotus joten kuten etenee muttei se koulu työ.. Nyt se selostaa tuoolla toisella puolella jotain että Lahti isolla, lahti isolla ja sitten heittäkää pari välilyöntiä..

Kaks tuntia pitäis tätä kestää ja sit pääsee kotiin. Olen koulun jälkeen ilmesesti Turskan kaa.. Nyt toi opettaja selittää että se on niin tylsä.. Myönnettäköön että se on TODELLAKIN tylsä..

Nyt mä en keksi enää mitään.. Paljonkohan kello on? Pitää ettiä joltain sivulta...

Me haetaan kuulemma matematiikan opettajan sijaiseksi tolla hakulomakkeella.. Voi jessus.. Ai 12.51.. jahas..