Silmät painaa.. sain kunnolla unta viime yönä varmaan vasta joskus viien maissa.  oiskos ollu.. öö.. emmä muista.. No ihan sama. Silmät painaa ja silmän aluset on kipeet. Ei varmaan kantsis olla koneella sillä se saattaa vain pahentaa nyt tilannetta mutta emmä keksi mitään muutakaan.

Pitäis ens viikon aikana palauttaa kurssien valinta lomake. Mutta pitäis keksiä vielä kaks kurssia lisää mitkä ottais. Plaah.. Ja maanantaina taas kouluun. Alkaa uus jakso. Luvassa jaksossa neljä mm. bilsaa, terveystietoa, äikkää, matskaa, kässää ja tietty liikkaa. Mainitsinkohan sen täällä viimeeks käydessäni.. What ever nyt se lukee tossakin jos se oli jo aijemmin kerrottu.

Mä oon ihan sekasin. Mä en osaa kirjottaa mitään järkevää tekstiä. Mutta ihan ku mä nyt normaalistikkaan osaisin. Pitäisköhän mennä vaikka kahtomaan tota sound of musickia jos se tekisi vähän mukavempaa silmilleni kuin tämä koneen töllöttäminen. Mun huulet on ihan rusinana.

Tässon vähän kirjoitus virheitä mut ihan sama. Mä taidan mennä tekemään jotain muuta mistä silmäni tykkäisivät hieman enemmän..