Mä olen sisäisesti hukassa itseni kanssa..

Kone lähtee ens viikoks huoltoon hesaan.. Mulla on vieroitus oireita.. mutta ei se siitä voi johtua että mä olen hukassa. Mä en ymmärrä itseäni.. Plaah.. Mutta oikeesti mua potuttaa se meijän kone ku se taas kerran yks kaks sammu, mitä se on jo viikon tai pari tehnyt, tällä kerralla vaan oli ero sillä se ei enää auennu. Virtanappulassa palo valo ja disketti luukku aukes mutta ruutu oli yhtä mustaa.. Saamari.

Tiistaina ystävänpäivä.. Pitäis koittaa huvikseen keksiä jtn jänskää lahjaa niille.. Kortit on redi, muutamaa hätävara lisäkorttia yllättävien tahojen varalta mukaan lukien.. Väsäsin tänään aamulla niitä. Potuttaa vaan kun ei ollu normaalia paperiliimaa niin piti käyttää erikeepperiä jolloin ohuimmat paperit meni silleen kuprulle.. Mutta ajatushan se kai on tärkein x) Ehkä..

Eilen mulla oli elokuva esitelmä äikässä.. Jännitti jonkun verran mutta kyllä se siitä meni.. Opettaja jäkätti kun en kauheesti kattelu ylös paperista mutta mun ulos anto on kuulemma hyvää.. Kun mainitsin siitä eilen laivalta takaisin tulleelta äipältä että ulos anto oli hyvää niin se ihmetteli että kuinka mä en sitte kotona puhu selvästi tai jotain.. Ettei vaan vika olis sen omissa korvissa..

Käveltiin tänää parin kamun kaa keskustaan huvikseen.. Takasin tulo matkalla kävästiin urheilukeskuksessa kurkkaamassa kun siellä oli niin paljon porukkaa. Siellä oli jotkut moottorikelkka kisat menoillaan, kiva kun mä en tiedä kotikaupunkini tapahtumista.. Tai siis kummiskin noin isoista tapahtumsita.. x)