Joulu tuli, ja meni. Aatto meni laivalla aikamoisen keikunnan parissa. Sen verran heilutti ettei ruoka kauheasti maistunut jossain vaiheessa joulupäivällistä. Lahjaksi sain muummuassa vähän rahaa, karkkia, muutaman kirjan, web kameran ja mikin, pari leffalippua ja vähän jotain muuta.

Keskiviikkona kävin parin kamun kanssa kaupungilla. Huomasi että Jack & Jonessa oli ale sillä porukkaa oli mielettömästi, kassa jonot olivat varmaan vähintään 15 metriä pitkät. Monessa muussakin paikassa oli ale ja porukkaa joissain riitti. Kaverit ostivat vaatteita jonkun verran mutta mä sain ostettua vain syömistä, yhen helmen ja nauhoja. Pitäisköhän alkaa säästää joululahja rahoista jäljellä olevia n. 25 € ja joskus ostaa kunnon mp3-soitin kun rahaa saisi tarpeeks. Se nykyinen ei nimittäin toimi mitenkään kehuttavasti.

Mä näin viime yönä jotain ihan sekoa unta, mä en muista paljoa muuta kuin että jossain vaiheessa mun unessa oli joku ihme metsän otus, joka näytti hyvin karvaiselta ihmiseltä, ja jossain vaiheessa mä olin karhu tai jotain.