Jess huomenna on joulu \\o/ vippiii..

Aamulla mä olin ihan torstaissa ja olin ihan ihmeissäni kun telkkari ohjelma oli käännetty perjantaille. Koska äippä ei ollut kotona niin päätin katsoa tekstiteeveeltä totuuden. Ja tottahan se oli. Tänään on 23.12 eli perjantai ja aaton aatto.

Käsivartta kutittaa..

Tänään pitäis varmaan jossain vaiheessa pakatakki huomiselle sun muuta. Ehkä sitä vielä kerkee.

Tänään äiti tyhjensi huonoksi menneitä juttuja jääkaapista. Siellä oli myös piimä jota olin jättänyt sinne jos sattuisin vielä maalaamaan ikkunaa.. Siinä oli viiruja vesiväreistä ja se oli ihan kökkööntynyt. Näytti vähän jugurtilta. Mutta veikkaan ettei olisi maistunut siltä..

Mun serkku, sen poika, ja mun kummitäti tuli tänään kylään. Mä sain kummitädiltä lahjan. Paketti näyttää ihan kirjalta. Plaah..

Mul on kylmä.. Mä tarviin pitkä hihasen..