Kokeet alkaa pikku hiljaa jo lähenemään.. Torstaina on äikän kokeet ja perjantaina kemian kokeet.. veikkaan kyllä etten tapani mukaan näihin kovinkaan lue, se  vaan nyt on niin yksin kertaisen tylsää. Ens viikollaki on kolmet kokeet.. Ja ens viikoks pitäis tehä mantun kurssityö jostain kahesta maasta ja terveystiedon kurssityönä joku ihmeen huumevertailu. Plaah.. Ja tänään alettiin kirjottamaan äikän tunnilla kirjotelmia.. Taisin olla ainoa joka ei saanut kirjotelmaa tunnilla valmiiksi. Nyt joudun sitä kotona päkertämään. Mä valitsin aiheen tavallinen koulupäivä. Mä en tajua kuinka mä oon saanut tekstiä jo vähän päälle kolme sivua.. Tää on kyllä ihan tylsä.. johtunee siitä että tää on periaatteessa asia tekstiä, eikä mielikuvitusta saa oikein käyttää.. tai siis niinku.. unohtakaa.

Pöh.. tää ei tunnu etenevän mihinkään.. mä en jaksa tätä.. kirjotan ton loppuun joskus.. viimestään huomenna sillä torstaina sen pitää jo olla valmis.. ja muistaakseni

ja muistaakseni mitä? kiva ku mä tässä samalla sählään kaikkea muutakin ni mä jo kerkesin unohtaa mistä mun piti kirjottaaa...