Ajattelin tänään tekeväni jotain mitä en muina päivinä menoiltani kerkeä tehdä. Mutta yks kaks ei mieleen tullutkaan mitään mitä tekisin joten eksyin taas koneelle. Aluksi oli tarkoitus olla vain vähän aikaa, mutta sitten unohduin pitemmäksikin aikaa kun aloin pelaamaan metropilizissa Joboliz 2:ta josta muuten voitin huhtikuussa kännykän kun olin pelannut niin että olin kymmenen parhaan joukossa.

Tää peli on periaatteessa aika tylsä mutta silti mua ei huvita lopettaakkaan sitä jostain syystä.

Pitäisköhän siivota pöytä ja raivata joitain tavaroita niin että voisin vaihtaa huoneen järjestystä? Pöydän saisi luultavasti siirrettyä yksin helpommin kahdessa osassa kun kerran sen hyllyn saa siitä irti. Ainoa vain että se ei mahdu kuin yhteen paikkaan. Toivottavasti se ei peitä valo katkaisiaa pahasti.. Tai jos ottaisi hyllyn pois siitä ja hävittäis sen jonnekki jorpakkoon niin sitten se kävis moneen muuhunkin paikkaan. Noita kahta kaappia en kyllä taida mennä siirtämään ainekaan yksikseni sillä ne painaa ihan vietävästi.

Telkkarista tullee jotain tylsää mutta silmiä painaa vieläkin sen verran ettei jaksa hakea kakelia.. Ei sieltä kyllä vissiin mitään tätä apina ohjelmaa kiinnostavampaakaan taida tulla.

Pitäisi keksiä jotain kivaa huoneeni piristämiseksi. Se kaipaisi seinillekkin jotain kivaa. Jostain pitäis löytää jotain hienoja tai/ja kivoja julisteita tai jotain. Kun minulla ei ole mitään lempi artistia tai näytteliää yms. kenen kuvilla haluaisin seinäni täyttää niin ne ovat aika vajaat tällä hetkellä. Mä haluisin ikeaan. Ja julisteitten lisäks mä voisin haluta ehkä jonkun kirja hyllyn ja uuet verhot ja lamppu ja jotain kaikkee kivaa. Olen kyllästynyt huoneeseeni

Tykkäävätköhän esimerkiksi elokuvissa esiintyvät apinat elämästään? Olen nähnyt ohjelmia joissa kerrotaan asian huonoista puolista. Esimerkiksi niitten lihakset surkastuvat kun ne eivät saa kiipeillä puissa ja jos niille laitetaan kengät jalkaan niin ne joutuvat kävelemään niin että varpaat ovat jalan alla. Apinoita sattuu jalkoihin ja se tuntuu todella epä mukavaa. Ja jos apinat joutuva käyttämään vaippoja niin niistä saattaa tulla arpia. Tuli vaan mieleen kun tuolt telkasta tulee joku apina ohjelma missä joku tv-tähti apina koetetaan tutustuttaa muihin simpansseihin ja sen annetaan elää normaalimpaa elämää..

Mul on tylsää..