Tänään mä heräsin formuloitten ääneen.. ei siis täällä ollut formuloita, eikä äiti kattonu telkkaa vaan siis mun kännykkään tuli viesti.. Eilen mä heräsin siihen ku meijän naapuri tuli kysyy onks äiti kotona.. oli periaatteessa hyvä että se herätti sillä mun kamu oli luvannu tulla n.11 aikaa ja kello oli sillon kakskyt vaille..

Mun kirjasto kortti on jossain huitsin nevadassa.. ois kiva tietää missä se on sillä mul on jo varmaa päälle kymmenen lainaa äipän kortille.. 12.9 pitäis palauttaa jotain noita himputin lainoja..

Tänää ois tanssiki  stupid.gif 

Onkoha tänää se oikee vetäjä... kaks viikkoo on ollu nyt joku sijainen.. ollaa tanssittu jotain sambaa ja rumbaa ja tsatsatsaata sun muuta.. Onhan neki ihan siedettäviä mut musta meijän ois jo aika alkaa harjottelemaan sitä DiscoStreettiä mitä varten me ollaa sinne menty..

Mä oon taas vähän leikkiny paintilla.. stupid.gif 

Nyt äiskä on siirtäny meijän tietsikan oikeelle paikalleen mutta se on harmillista et toi virta johto on tuolla huitsin nevadassa..  Tää kone nimittäin ainaski aukastaessa räpsyy ihan samperisti jos käyttää verkkovirralla ja äiti luki jostain tän koneen käyttö-ohjeista et se pitäis irrottaa seinästä eikä tästä koneesta se virtajohto nääs.. What ever..