Voi hemmetti.. taas odotukseni jää palkitsematta.. en nää tänään sittenkään sitä yhtä.. potuttaa.. Jos sille tulee keskiviikkonaki joku este niin alan kohta epäillä että onko ne vaan tekosyitä.. ehkä se ei haluakkaan nähä mua vaikka väittää viesteissä jotain ihan päinvastasta.. Mistä noista koskaan tietää. Tai ehkä mä vaan oon todella harhaluulonen.. mutta miks muka kukaan mut haluis tavata?

Tänään päästiin koulussa valokuvauskurssilla vihdoin kuvaamaan ku saatiin kaverin kaa joku neulanreikäkamera valmiiks.. Se oli ihan toimiva.. ja sillä sai aika tarkkojaki kuvia..

Olen sitä mieltä että toi yks tyyppi on jotenkin outo.. mutta kuka ei ois. Epäilen että se koettaa kusettaa mua kovasti.. Mutta miks se juksais näin vakavalla asialla? Ehkä olen joskus turhan vainoharhainen..

Vois tänään tehdä kerrankin jotain kun ois aikaa.. Vois käyä kirjastossa viemässä ne kirjat jotka oon uusinu jo ainaski neljästi kun en oo jaksanu käydä palauttamassa.. vaikka emmä taida niitä saada luettua. Lukemisesta on jotenki menny viimeaikoina maku. Mä haluun elää enkä lukea muiden elämästä tai jotain.. tai no onhan lukeminen ihan siedettävää mutta ku ei oo mitään kiinnostavaa luettavaa.. mutta kummiskin vois tehdä jotain kivempaa.. ja vois tehä jotain muutaki ku kökkiä koneella.. Kun toi ykski läks mesestä..

Kännykkä lasku ajalta 3.4-24.4 jotain 25 euroa.. ja äiti varmaan tykkää.. se on nimittäin mulle aikas iso lasku.. ehkä se suostuis vihdoin hankkimaa mulle tekstari liittymän.. ku miettii että sitte saa suunnilleen kaheksalla eurolla lähettää 1000 viestiä kuussa.. jos vertaa siihen että mun nykyisen liittymän hinnoilla tuo 1000 viestin lähetys ois 69 euroa niin on se jo huikaiseva ero.. vaikka mä nyt en välttämättä tota tuhahtta lähetäkkään niin varmaan siitä tulee kummiskin jonkun verran hyötyäki.. tai aika paljonki.. Sillon mun lasku ois varmaa just vaa sen kaheksan euroa sillä mä en kauheesti puhelimessa puhu.. nytki tosta 25 eurosta vaan viis senttiä on puheluista.. Mä taidan lähteä suostuttelemaan sitä liittymän vaihtoon nyt.. Ku mun liittymään sen voi tehä kätevästi tekstarillaki..