Mua on tänä viikonloppuna vaa tylsistyttäny. Mun pitäis tänää vissiin käydä kaupassa muttemmä jaksa. Eiks me voitas ruuan kaa juoda vaikka mehua?

Luin yhtä kirjaa viime yönä kahteen asti. Oisin mä varmaan sitä pitempääki lukenu jos väsymyksestä välittämättä olisin saanut tekstistä selvää eivätkä jatkuvat haukotuksen olisi häirinneet asiaa.

Himpura.. Huomenna pitäis taas mennä kouluun. Meil on huomenna enkun koe. Luultavasti mä en jaksa lukea siihen ja saan taas jonkun kökön numeron. Mutta kyllä mä oon seiskaanki ihan tyytyväinen sillä se on mulle tyypillinen enkun numero.

Fyssan kokeesta mä sain yllättävän 9+. Mutta se opettaja nyt on semmonen.. Harmi vaan että se jää tammikuun eka eläkkeelle niin sitte meille tulee tän jakson lopuks joku toinen opettaja. Sen tilalle kuulemma tulee joku nuori mies opettaja. Jahas..

Keskiviikkona alkaa joululoma.. Vihdoinkin \o/

Äiti tilas jotain anttilasta ja sieltä tulee kuulemma jotain mullekkin. Mitäköhän. Mä en nyt tiiä saanks mä ne joululahjaks vai aikasemmin.

Mun silmät kohta putoaa varmaan päästä.. Hyvää päivän jatkoa..