Mulla soi päässä,ja kuulokkeissa Listen to your heart. Yks tyyppi lähetti sen mulle mesessä, sen takia se alun perin soiki mun päässä.

Mulla on tylsää. Mä en keksi mitä tekis. Joku on joskus sanonut että vain tylsillä on tylsää, saattaapi olla että se pitää tottakin. Mun mahassa tuntuu oudolta, on tuntunut jo eilis illasta..

Huomenna ois riparin eka tapaaminen. Toivottavasti meijän riparille tulee jotain kivoja tyyppejä. Ainaski joku yhdyssana hirmu tulee sinne ilmeisesti. Kiva ku mä en tiedä oikeesti yhtään missä se paikka on mihin meijän pitää huomenna mennä. Mutta onneks mun kolme kamuu tulee sinne ja yhen niitten äiti vie meijät sinne. Ja toisen kamun kyydillä päästään takas. Tietääkseni sinne tulee vissiin ainaski pari meijän koululaista poikaa, ja pari muuta tyttöä meijän koulusta. Ja huomennahan ne kaikki näkee jotka tulee sinne. Ainaski useimmat.

Mullon kylmä mutta silti kuuma.. Näpit on ihan jäässä ja varpaat mutta kämmen puolilta on kuuma ja muutenkin aika lämmin..

Listen to your heart, when he's calling for you, listen to your heart, there's nothing else you can do..

Taas mä hommaan kaikkee samalla ja mulla on taas kestänyt jo öö.. 35 minsaa tähän mennessä kirjottaa tätä.

Meijän kaikki kuulokkeet on äliöitä. Noi ainoot joissa toimi kuulokkeet, molemmat useimmiten, otti hatkat ja päätti olla toimimatta, nää kuulokkeet mitkä mul on niin toi toinen kuuluu tolleen aaltoillen ja toinen toimii kun sitä huvittaa. Ja sitte on vielä yhet jossa toimii vaan toinen. Nää kuulokkeet on ärsyttävät. Toimii ärsyttävän aaltoilevasti. Mä kuuntelen tällä hetkellä taas jotain ihan outoa....

Ai helvatta mun klyyvari on iso..