Päivän avain sanat: Siivous, tylsistyminen, ahdistus, tyhmyys, kaipuu, turhautuminen ja plöh.

Pesin tänään ikkunani jottai sain siirrettyä sänkyni jotta saisin tietsikkapöydän huoneeseeni.. Nyt voin olla ylpeä uurastuksestani kun huone tuntuu olevan enemmän järjestyksessä ja sain tän pöyränki tänne.. Tartteen vaan viel jonku kaapin tai lipaston tai jotain et noi jotkut pahvilaatikoissa ja repuissa asustavat tavarat löytävät paikkansa tästä sekasorrosta..

Huone onkin ainoa juttu jonka oon saanu järjestykseen. Ahdistaa.. koska mä oon tyhmä.. tai siis.. tunnen vaan itteni hölmöksi.. Eikä tää tekemisen puute auta asiaa yhtään sillä nyt on vaan enemmän aikaa ajatella.. Soitin just vähä aika sit sille yhelle ja pöh. Parempi olla ehkä enempää selittelemättä asiaa..

Olo on niin tylsistynyt ja ahdistunut että tekis mieli melkein siivota.. tai siis saada toi kauhee tavara röykkiö pois tuolta nurkasta.. mutta ku mul ei oo viel mitään paikkaa niille ni mä en voi nyt pistää niit mihinkään.. Joten joudun siis purkamaan huonoa oloa vaan näihin näppiksiin.. tajusin nimittäin just hakkaavani suunnilleen näitä.. olkoot.. Ja mun tekis mieli huomenna vaikka olla olematta mesessä neljän maissa ku se yks tulee meseen varmaa sillon.. ihan vaan jottai saisin sille epämukavan olon.. tiiän ettei se varmaan tee tätä tahalteen.. ahdistuneisuuteni johtuu varmaan vaan epävarmuudestani.. ainakin yritän vakuuttaa asiaa itselleni niin jotta olo paranisi.. Ehkä menen ja hukutan ajatukseni enon vaimolta lainaamaani uusimpaan Harry Potteriin.. Kun pitäs se saada joskus luettuaki ku se ei oo ittekkään sitä viellä lukenu..

(tähän tulisi isolla yksi sana mutta taidan jättää kirjottamatta sitä.. vinkkinä että se alkaa veellä ja loppuu uuhun.. mua vaan niin ****ttaa..)