Sataa sataa ropisee pili pili pom..

Joo.. Ihana keli vaihteeks. Koulut alko joskus pari viikkoo sitte ja nyt jo oon totaalisesti tylsistyny koko hommaan. Mutta kai sitä on yritettävä pitää numerot nyt hyvinä ku on vika koulu vuosi ja ysin numerot vaikuttaa aika paljon päästö todistukseen. Kai sitä on johonki yritettävä peruskoulun jälkeen. Kun vaan keksis että mikskä mä isona :D

Harrastuksia oon tässä yrittäny keksiä ja on tässä ilmesesti ainaski kahen laista juttua syksyks luvassa. Syyskuun puolen välin jälkee on tetti (TET = Työ elämään tutustuminen jos joku ei tienny). Haen koulun listoilta jonnekki. Saispa vaa mahollisimman äkkii tietää et pääsenks mä mihinkään niistä ni tietäs et pitääkö itte lähtee tetti paikkaa jostain lähtee kyselemään.

Haluisin uuet housut, pari paitaa ja hiusvärin ja uuet kengätki ois aika kiva mut ku ei oo rahaa ni ei. Eikä äitikää oikeen suostu antamaa ku silläkään ei sitä niin kauheesti oo.

Tänää on ollu aamusta asti ihan kummallinen olo. Tekis mieli vaa mennä sängyn alle piiloo ja huudattaa musaa :D Okei. Mä saatan kuulostaa vähän lapselliselta tiedetää ;D

Äiti jäkättää ku mua ei huvita kauheesti syyä ;D Sano et kohta sitäkään ei huvita tehä ruokaa. Mikäs sen mukavampaa..

Ihme ettei se jäkätä mitään kotiintulo ajoista. Mun kotiintulo aika ois oikeesti klo 20 mut tulin eilen kotii vasta yheksän jälkeen kun olin pojan<3 kanssa pihalla. Pitää olla ilonen ettei se sanonu mitää ;D

Äh, ikävä <3