Viime yö oli ihan outo.. heräsin varmaa kymmenen kertaa ja joka kerta näin mitä oudompia unia.. Näin unta esim että mun äiti omisti jonkun kirja kaupan ja mun piti huiskia siellä pölyjä pöly huiskulla.. Ja just ku mä kurkotin ottamaan pölyhuiskaa ni mun tuulihousut putos puolitankoon ja siinä sen kaupan ovella oli just jotain meijän koulun poikia jotka  näki sen.. Aij saamari että mulla on järkeviä unia joskus.. :S

Ja sit mä näin unta jostain juoposta joka osti mulle ja mun kamuille jotain lasisia kahvikuppeja.. Ja sit mä näin unta jostain autio talosta.. ja  sun muusta.. Ois kiva joskus muistaa unet kunnolla.

Ja sit mä näin unta yhestä pojasta. Se oli siinä normaalimpaa söpömpi.. Ja me juteltii jotain siinä sun muuta.. en kyllä enää muista yhtään että mitä me juteltii.. Jos joku tuttu tätä sattuu lukemaan niin turha kysyä kuka se on..