Loputki lumet vois jo sulaa.. Hölmöä kun siellä täällä on vielä lumipenkkoja vaikka muualla on jo ihan sulaa..

Sain just tässä yks ilta tietää eräästä tuttavastani jotain.. epämukavaa pitää tää asia sisälläni mutta musta jotenkin tuntuu että se henkilö ei haluais sitä että siitä kerrottais.. enkä ihmettele.. Nyt mulla vaan on ongelmia saada tää henkilö järkiinsä.. Ja sain pari mun kaveria suuttumaan kun en suostunut kertomaan niille asiaa mutta mainitsin vahingossa että mun pitäs saada se henkilö järkiinsä..

Viikonloppuki on kohta taas jo livistänyt ohi.. Huomenna joutuu taas raahautumaan kouluun.. Koulupäivästä saattaa tulla yhtä tuskaa kun tiedän että luultavasti koulun jälkeen tapahtuu jotain.. ellei sille yhelle nyt tuu esteitä.. Toivottavasti ei tule.. Hemmetti jos tulee..

Tiistaina tanssia liikassa.. ei yhtään huvittas.. Ja torstaina jotku ihmeen kummiyritys messut.. Mun pitäis jotain siellä tehdä mutta kiva kun mä en tiedä viellä yhtään että mitä.. Opettajatki voisivat joskus hoitaa asiansa..