Taas maanantai.. Nyt on taas opiskeltu tänään "uutterasti" ja tehty kaksi niin "ihanaa" pistaria... toisesta sain jopa täyret pisteet ja toinen ei ollut lähelläkään... Kesken enkun tunnin mun piti lähtee keskustaan hammas lääkäriin.. Illalla lupasin mennä auttamaan isosiskoani muutossa.. elikkäs tulee taas keskustassa ravattua tänään..

Kappas.. kolmoselta tulee ohjelma jossa on "paljon" ääniä.. Näkyy että toi juontaja puhuu mutta ääntä ei kuulu...

Yli huomenna ois koulukuvaus.. taas.. tuntuu että semmonen oli just vaikka siitä on jo vuos aikaa.. viime vuoden kuvat meni kyllä ihan pieleen.. varmaan karmeimmat koulukuvat tai vähintää toiseks karmeimmat mitä mul on ollu.. Mä en oo varmaa ikinä ollu tyytyväinen mun koulukuviin..

Meijän koulun netti sivut on kyllä aika jäljessä.. siellä noi luokka aste vastaavat on väärin.. ja toi yks on etenki tosi väärin sillä tietääkseni meijän koulussa ei ole mitään kummitusta opettajana.. se kuoli varmaa jo puol vuotta sitte mut silti se vielläki lukee tuolla... ihan sama..

Taas mä oon kirjottanu pelkkiä turhamaisuuksia tänne.. emmä koskaa keksi mitään järkevää kirjotettavaa..pitäsköhän ruveta kirjottamaan havannoist muusta maailmasta.. kuten..

Äiti tekee ruokaa.. nyt kuuluu ihme ääni.. ai.. tekee kuulemma porkkana raastetta.. Lauantaina muutes huomasin joidenki eläke ikäisten ihmisten eriskummallisia ilmeitä.. suurimmalla osalla vanhuksista joita sinä päivänä näin oli aika nyrpeä ilme.. mutta mitäs tuosta.. mutta silti toivoisin omistavani edes mummon tai papan...

Pistin tietsikan virta johon seinään ja sen kyllä huomaa.. tietokoneen ruutu taas räpsyy.. välillä verkkovitrtaa käytettäessä se räpsyy niin paljon ettei mistään saa selvää.. Nyt syömään.. mitäköhän tänään.. koulussa ois ollu tänää kasvis pihvejä sick.gif 

Ei aivan minun herkkuani.. mutta.. mitäs mä taas sekoilin ku fonttiki vaihtu.. ihan sama mun pitää silti mennä syömään niin etten jaksa näin pieneks ajaks vaihtaa enää..