Tänään pitäis muka vissiin Kemian kokeisiin lukea.. Katoo nyt jaksaako.

Jouluun on vielä/enää 9 yötä. Eli 3 x 3 yötä jouluun on.. Joululoma alkaa kuuen yön päästä. Mä menen varmaan vasta ens viikon keskiviikkona joulu ostoksille, enkä mä tiedä mitä mä kenellekkin ostaisin. Kamujen kanssa päätettiin että tänä vuonna pistetään rahat yhteen ja ostetaan lahjaksi jotain vähän arvokkaampaa. Yhden kamun lahja on jo ideoitu..

Tänään pitiäisi vielä viedä noi muutama joulukorttikin vielä postiin kun huomenna niitten lähetys maksaisi jo enemmän. Tosta leipomon vierestä haetaan postit kello 17 suunnilleen joten ennen sitä pitäisi ehtiä. Postista puheen ollen, niin postit tuli tänään kumman myöhään.. Onko joulu posti hidastanut postia suunnilleen neljä tuntia?

Joka vuosi olen saanut ainekin aijemmin yhden lajan jo aatto aamuna. Olisipa se tänä vuonna mp3-soitin.. Kyllä sen aamun aikana ehtisin varmaan ladata siihen jotain musiikkiakin. Muuten mun pitää ottaa toi kannettava cd-soitin mukaan joka on törkeän valikoiva mitä se soittaa ja mitä ei. Harmi etten voi lukea auto matkoja sillä ne olisi lukemiseen oivallisia. Tai no kyllähän mä voin lukea, mutta mulle tulee silloin huono olo. Tulee mulle joillain pitkillä matkoilla yleensä huono olo vaikken mä lukisikaan mitään. Matkapahoinvointi on suoraan sieltä..