Kurssin toka viikko pärähti käyntiin... Tai no tänää on jo kyllä torstai mutta ihan sama..

Ens viikon torstaina ois taksvärkki.. Tänä vuonna taidan mennä ihan suosiolla kouluun. Viime vuonna jäin kotiin siivoomaan ja jouduin sitten siivoamaan kunnolla.. Jo joskus ysin aikaan aamulla jouduin tamppaamaan mattoja niin että koko tienoo kaikui ja seuraavana päivänä piti vielä viedä kouluun kymppi.. no hyvään tarkoitukseen se kyllä meni.. vissiin päksin lapsipotilaille tai jotain.. Ne oli viimevuonna koulussa vaa pelannu jotain aliasta tai jotain. Sillon ois neljän tunnin päivä ja kaks ekaa tuntii ois kuvista joten jotenkuten mä sen kestäisin matskan tunnit vaikka oliski normaali koulu päivä.

Jahas.. taas on menny varmaa jotain puol tuntia siitä ku viimeeks kirjotin jotain tähän.. onko tää vielä kesken vai oliks mulla vielä jotain.. Eihän mulla ikinä ole mitään..

Ainiin.. Lauantaina sattu semmonen vahinko että satuin siivoomaan. Siirsin siitä jokusen huonekalun ja huomasin että yks kaappi on ihan hirmu painava.. etenki itte siirtää.. vaikka mä kyllä siirsin sitä vaan n. 1,5 metriä mutta silti.. Niin mä muutes löysin siinä siivotessa mun kirjasto kortin.. Vippii.. ei tarvii ostaa uutta. Se oli siellä yhessä kaapissa.. huomasin ku siirsin yhtä lasi purkkia.. Mutta mitäköhän ihmettä se kirjasto kortti siellä kaapissa teki.. ihmettelen vaan..