Tänään alko koulussa välipala jutska. 5 euroo 10 lippuu ja yhellä lipulla saa kahen maissa olevalla välkällä yhen tuotteen (eli jos joku ei ymmärtänyt niin jos haluu esim. trip-mehun ja sämpylän niin siinä menee 2 lippuu)

Nojoo.. eli siis mulle ei kuulu kovin erityistä kun kirjoitan heti ekanan jonkun välipala lippu jutun. No ei mulla yleensäkkää oo kummossii kertomisii koska mun elämässä ei tapahu paljonkaan mitään kovin erityistä. Mä taas kirjotan jotain tarinan tapasta mutta mä en ikinä saa mitään mun tarinoita loppuun.. Mutta tänään mä päätin yhistää paritarinaa toisiinsa mut niitä pitää vähän muokata.. Se tarina sitte kaiketi kertoo kahen tyypin näkökulmasta koska muuten siitä tulee ihan sekoa jos mä ne aijon liittää toisiinsa. Tai sit jos mä vaihtaisin sen yhen tarinan sen yhen tarinan tilalle minkä mä aijoin liittää siihen ni sit siitä tulee vielä oudompi.. No joo.. Mun pitää vaan kohdata totuus ja tajuta etten mä saa melkein ikinä mitään muita tarinoita loppuun kuin mitkä mä oon tehny koulu kirjotelmana. Paitsi nyt mä muistan kaks jotka oon saanu loppuun mut ne on aika tärähtäneitä x)

Mä haluisin kirjotus koneen joululahjaks.. Niinku paljon muutaki.. Ja sit mä haluun tarra koneen x) Ku mä kerroin tosta toiveesta yhelle mun kaverille ni se kysy että minkä ikäi mä oikein olinkaan.. Mutta oikeesti se ois kiva.. Sil vois tehä mistä tahansa tarroja.. Ja sit mä haluisin tulostimen.. Ja skannerin ja digi-kameran ja web-kameran ja kaikkee.. Ja sit mä tarvisin uuen kannettavan cd-soittimen ku se vanha on ihan mäsä.. Ja sit mä haluisin kaikkea muuta.. Mutta ainahan toivoa saa.. eriasia mitä mä sitte loppuen lopuks saan joululahjaks.. vai saanks mä mitään?

Niin.. En muista oonks mä sitä aijemmin jo tällä kertonu mut mä meen äitin ja isosiskon kaa jouluna risteilylle.. Jouluaatosta tapanin päivään. Aluks mun isoveljenki oli tarkotus tulla mut ku äiti ei tiiä et onks sillä ees passia rahasta puhumattakaan niin kun miehestä ei mitään kuulunut laskun eräpäivään mennessä niin äiti peru sen matkan..

I'll be back.. tai jotain..