Jahas.. Menin sitten ja ns. rikoin edellisen taustan. Ei se ollut mitenkään erikoisen hyvä mutta pidin siitä kummiskin enemmän kuin vuodatuksen alkuperäisistä. Joten väsäsin uuden.. Ja ehkä vielä huonomman. Mutta oli miten oli. Tänään äitillä oli jotkut ihmeen kynttilä kutsut joten kökötin omassa huoneessani koulun jälkeen noin kaks tuntia suljetun oven takana sillen keksinyt muutakaan paikkaa minne mennä sillä kamuilla oli tänään liikkaa. Ens viikolla tettiin tonne leipomoon saamari.. Mä en halua letittämään pullaa. Mielummin olisin koulussa. Mulla on yllätys yllätys taas kerran tylsää.. mä taidan olla aika tylsä ihminen ku mulla tuntuu olevan niin usein tylsää.. Pitäis keksiä jotain repäsevää..

Päätin muuten tänään tesmiä ihan mielenkiinnosta saako normaalilla ruokaveitsellä haavaa sormeen.. Kyllä se toimii niinkin tylsällä veittellä.. Älkää antako mun enää leikkiä semmossilla..