Tällä hetkellä tuntuu jotenkin pirteämmältä.. ja ihan tuntemattomasta syystä. Tällä hetkellä vain koetan olla ajattelematta kaukaisia ja lähempiä menneitä ja miettiä positiivisin mielin tulevaa.. Maby..

Tällä hetkellä kökin yksin koneella ja kukaan kiva tyyppi ei taida olla mesessä.. Joten mä sählään kaikkea ja syön feta-salaattia.. Ja kurkku on toistapäivää kipeenä mutta tänään asia ei häiritse yhtä paljon kun eilen. Olen myös oppinut olemaan ajattelematta mitään.. outoa etten osannut sitä aijemmin. Tai sitten vaan luulen. Välillä on hetkiä jolloin tämä on hyödyllinen taito.. Ja ja.. opettelen elämään itseni kanssa ja koetan tulla itsevarmemmaksi.. koetan opetella hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja toivon että sitä kautta myös muut hyväksyisivät asian.. Toivottavasti onnistun sillä olen tylsistynyt olemaan epävarma itseni. Tai no siis.. onko mun jutuissa ristiriitoja vai luulenko vaan? noh.. saattaa olla että on, mutta siis jutun ideana oli että koetan kohottaa itsetuntoani tai jtn.. Pöh. mä nyt lopetan tän kirjottamisen tältä kertaa koska musta tuntuu että mulla on "vaihteeksi" ongelmia itseni ilmaisemisessa x)