Hmm.. Mul oli eilen mielessä jotain mitä mä aattelin kirjottaa tänne mutta mä jo vallan unohdin..

Äiti muuten kävi eilen kaverinsa kanssa hakemassa postista meille tulleet paketit. Siel oli mm. Gatalogin tilaus jossa oli mm. Mulle lamppu ja sitten meille minidigi kamera. Se on joku 6 cm x 4 cm x 11 mm tai jotain. Siihen mahtuu vaan 20 kuvaa (paitti mahtuu siihen 80 kuvaa jos ottaa semmossia tosi pieniä kuvia) ja siin ei oo salamaa mutta on se nyt kivempi kuin ei mikään. Sitä pystyy vissiinkin käyttämään myös web-kamerana jotenkin.. Pitää viellä lukee käyttö ohjeita vähän tarkemmin. Sitte pitäis saada vielä itselaukasinkin toimimaan. Toivottavasti ne toimii..

Mä oon nyt atk-tunnilla. Mun piti äsken tehä tommoi juttu Kannettavien mikrojen akkutestistä. Sitten opettaja sano että saa tehä netissä mitä huvittaa..

Viime tunnilla mulla oli kemiaa.. Opettaja oli kipeenä joten paikalla oli sijainen ja tunti oli oikeastaan melkein tylsempi kuin normaalisti..

Ruokavälkän jälkeen on fyssaa.. Huomenna siitä aineesta ois kokeetkin..  Plääh.. Emmä varmaan jaksa lukea kun tänään on kouluaki puol neljään asti. Pitkinä koulupäivinä tuntuu että koulupäivä matelee ja ilta menee hujauksessa.

Tänään mä heräsin 7.20 vahingossa.. Tuli nukuttua semmoset n. 40 minsaa pommiin. Oli semmoset 20 minsaa aikaa valmistautua kouluun ennen ku mun kaveri tuli hakemaan. Ja silti yö unet jäivät varmaan n. seittemän tuntisiksi. Onneks huomenna on kymmeneen meno niin voi tänään taas vähän valvoa..

Onkohan tän koneen kello oikeessa? Se väittää että kello ois 11.24. Silloinhan mä jo olisin kirjottanu tätä jo tunnin ainaski ja kukaan ei ole lähtenyt tänään edes välkälle.. Juu.. ei se oo niin paljon.. Opettaja kyselee toimiiks kaikkien hiiret kun lattialta löytyi yks pallo. Varmaan joku ois sanonu jos sen hiiri ei toimi.. Tietsikan käyttö on nimittäin aika hankalaa ilman hiirtä.. Paitsi on se kyllä mahdollista joissain toiminnoissa.. Olen kerran nimittäin yhdellä koneella kokeillut. Kyllä mä sillä pääsin jotain tekemään netissäki.. mutta silti samperin turhauttavaa.. ja jotkut sivut ei toimi pelkällä näppiksellä..

Korppu ei meinannu tulla pihalle.. *Haijkotus*

Puuh.. Mä taijan mennä tekemään jotain muuta..