Au mun selkä. Nyt ku tää kone on mun huoneessa ainaski väliaikasesti, niin mä en meinaa löytää hyvä paikaa tai asentoa missä olla niin että kone on hyvin ja mä yletyn näppäimiin. Pöydän ääresä saattas olla hyvä mutta mun pöytä on taas kerran täynnä kaikenlaista tavaraa. Siinä on lippis ja lompakko ja omatekemäni kalenteri ja vihkoja ja kyniä ja joku lehti sun muuta suloisessa sekamelskassa.

Mun mielestä siisti huone ois aika kiva mutta sen toteuttaminen on eri asia. Mun piti torstaina imuroida koulun jälkeen ja se oli taas kerran yhtä tuskaa. Imurointi aiheuttaa mulle agressioita mikä ei ole kovin kivaa ja mua alkaa aina ahdistaa silloin myös. Ja mulla on joku ihme tapa imuroida ko kerranki esimerkiks sain varpaani verille imuroidessani ku se varsi lähti irti ja kaatu suoraa mun varpaalle. Eikä ne harjatkaa veinaa pysyä ulkona. Ja kuinka aina muka jaksaa viedä pyykit heti pyykkikoppaan. Kyllä ne kerkee viedä myöhemminkin. Eli suomeks mulla on asenteessa vikaa siivoomisen suhteen ja mä oon samperin laiska.